

“Het is onze ambitie de opdrachtgevers te begeleiden in het complete proces van ontwerp tot ontwikkeling”, zegt Willem Hoefakker – ceo van de groep. “Onze bedrijven vullen elkaar geweldig goed aan qua expertise, dienstverlening en knowhow. Onze eigen fabriek kan alles maken wat de architect of opdrachtgever van ons verwacht. En wat wíj voor onze opdrachtgevers in de interieurbranche bedenken natuurlijk. Zo staan wij gezamenlijk – met ons geweldige experience center – voor het complete plaatje.”

Visie zichtbaar in experience center
De werkwijze en visie van beide bedrijven – Keijsers Interiors en De Projectgroep – is duidelijk zichtbaar in het centrum. Er zijn volledig ingerichte hotelkamers en recreatiewoningen zodat de zich oriënterende bezoeker direct kan zien wat de mogelijkheden zijn. Er is de ‘tunnel of fame’ – een portfolio in de vorm van een grote tunnel met opzienbarende, onlangs gerealiseerde projecten waar je als bezoeker doorheen loopt. Je ogen ‘bladeren’ door de mogelijkheden terwijl je erdoorheen wandelt en allerlei resultaten rustig bekijkt.
De Creative square is dé plek in het hart van het experience center waar alle stalen en materialen tot ieders beschikbaarheid aanwezig zijn en er eindeloos gecombineerd kan worden. Door het hele complex hangen twaalf grote beeldschermen waarop in vogelvlucht allerlei filmpjes van gerealiseerde projecten te zien zijn. De bezoekende architect kan ook inpluggen op het scherm van het creative square en zijn/haar eigen presentatie tonen tijdens een overleg. Er zijn twee grote vergaderruimtes beschikbaar waar bezoekende architecten en opdrachtgevers rustig met elkaar kunnen brainstormen en napraten over hun eigen projecten.