Leandra Stroosnijder is per 1 januari 2024 aangesteld als head of marketing Benelux van vloerenfabrikant Tarkett. Stroosnijder stuurt in deze functie een internationaal team aan dat verantwoordelijk is voor de marketing- en communicatiestrategie in de Benelux. Stroosnijder heeft ruime ervaring op het gebied van B2B-marketing en werkte hiervoor jarenlang in verschillende leidinggevende functies bij CWS Nederland & International en Initial. De van oorsprong Franse multinational Tarkett, waarvan het Nederlandse hoofdkantoor en een productielocatie gevestigd zijn in Waalwijk, produceert commerciële en residentiële vloeren waaronder vinyl, tapijt, linoleum, hout en laminaat. Het bedrijf levert aan o.a. ziekenhuizen, scholen, hotels, kantoren en winkels.
Leandra Stroosnijder, head of marketing Benelux: "Tarkett heeft een schat aan informatie op het gebied van innovaties, design en duurzaamheid. Ik kijk er naar uit om samen met mijn team deze informatie om te zetten in verhalen en Tarkett op de kaart te zetten. Het gaat dan om onze innovatieve vloeroplossingen voor verschillende segmenten en zeker ook het pionierswerk dat Tarkett doet op het gebied van materiaalhergebruik, de bijdrage aan duurzaam bouwen en vloeren recyclen."
Waardevolle toevoeging Tarkett
"We hebben voor Leandra Stroosnijder gekozen vanwege haar internationale profiel en veelzijdige ervaring in internationale, product- en segmentmarketingfuncties. Met ruime ervaring in een vergelijkbare branche is ze in staat om op alle niveaus binnen de organisatie effectief te communiceren en te verbinden. Haar aandacht voor zowel het individu als het team, gecombineerd met nieuwsgierigheid, ondernemerschap, gestructureerde aanpak en strategisch inzicht, maken haar een waardevolle toevoeging met een senior perspectief", aldus Ernst van de Weerd, general manager Benelux.
- Bekijk ook
- www.tarkett.nl