“Ik ben zeer verheugd om bij dit dynamische bedrijf te gaan werken en te helpen bij de groei in Europa”, aldus Theo Haag. “Het potentieel van het hoogwaardige textiel van Ultrafabrics is enorm en ik kan niet wachten om te zien hoe zich dat verder ontwikkelt.”
Simon Darlington, senior director business development, Ultrafabrics Europe: “Theo’s gehele carrière is ondergedompeld in de Europese markt en hij brengt een diepgaande kennis op het gebied van textiel naar Ultrafabrics. Zijn praktische benadering bij de samenwerking met meubelfabrikanten en de designgemeenschap sluit perfect aan bij hoe Ultrafabrics omgaat met partners en klanten. We zijn verheugd over zijn komst en weten dat hij een geweldige aanvulling zal zijn op een reeds sterk team.”
Kennis van Theo Haag
Ultrafabrics blijft wereldwijd groeien, maar geeft prioriteit aan het bedienen van markten op regionaal niveau. Haag’s kennis van de subtiliteiten en nuances van de Europese markt zal het merk in staat stellen de kwaliteit en waarden naar de hoge standaard te brengen die de industrie verwacht.
Haag heeft een indrukwekkende staat van dienst op het gebied van export-, key account- en distributiemanagement, waarbij hij behendig verkoopkanalen analyseert en marktkansen verzilvert. Ultrafabrics kijkt dan ook uit naar een langdurige werkrelatie.
Japanse ambacht
Ultrafabrics, met kantoren in New York en Londen, produceert hoogwaardige, intelligente stoffen met de geavanceerde Takumi-technologie – die is gebaseerd op het oude Japanse Takumi-ambacht. De stoffen van polyurethaan vormen een uitstekend alternatief voor natuurlijke materialen en worden toegepast voor onder meer projectmeubilair, autobekleding, jachten en vliegtuigen. De stoffen van Ultrafabrics kunnen zowel binnen als buiten worden gebruikt.
De website Pi-online biedt actualiteit voor professionals uit de architectuur- en interieurbranche. De rubriek Projecten biedt beschrijvingen van onlangs gerealiseerde gebouwontwerpen.
- Bekijk ook
- http://www.ultrafabricsinc.com